Monday, March 14, 2011

Sorry...

                Imi pare rau/ Imi cer scuze...a devenit atat de banal in zilele noastre. Adica pana la urma cat de sinceri suntem cand ne cerem scuze? Si ce regretam? Greseala facuta, si ne simtim datori cu niste scuze ori faptul ca am fost prinsi ? Probabil daca persoanele carora le gresim nu si-ar da seama de ceea ce am facut nu "ne-ar mai fi parut rau". Right?!?   
               We're so fake! Avem o imagine exterioara care nu are nici o treaba cu sufletul nostru si se pare ca incet,incet tindem spre ceea ce vad oamenii in noi si ceea ce vor sa vada. Si este complet gresit. Trebuie sa incetam sa ne asociem sufletul/comportamentul cu niste branduri. We are more than that. Nici nu va imaginati care e diferenta de pret dintre suflet si un brand. Si de ce sa ne coboram? Cel mai de pret accesoriu al nostru trebuie sa fie sufletul si sa se vada acolo inaintea brandului si sa intunece cu lumina lui logo-ul nesemnificativ .Am deviat un pic de la subiectul pe care vroiam sa-l abordez, so... let's play right this fucking game! Prefer sa nu-si ceara cineva scuze decat sa o faca mintind. Uneori uitam ca purtam masti si cand ne uitam in oglinda il consideram adevaratul nostru chip.
             I don't love the way you lie, in fact hate that....

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: