Wednesday, March 2, 2011

I bruise easily...

         Si stii ceva, da m-am schimbat. Nu mai sunt la fel de draguta cum eram pentru ca nu mai vreau ca oamenii sa treaca pe langa mine sau sa ma foloseasca. Nu mai am incredere in toti in legatura cu secretele mele pentru ca in spatele fiecarui zambet fals este un backstabbing bitch  tradator. Ma indepartez usor pentru ca in final oamenii ma vor parasi. Pur si simplu m-am schimbat pentru ca am realizat ca sunt singura de care pot depinde. Poate sunt mai multe motive de ce mi-am construit zidurile asa inalte. Mai inalte decat au fost vreodata. Pentru ca nu mai vreau sa ma apropii de nimeni. In general cineva este terminat iar celalalt pleaca. Pentru ca acea persoana a gasit ceva mai bun. De asta refuz sa mai devin apropiata cu cineva. sigur ca poti incerca sa-mi darami zidurile ,dar probabil o sa te consider prost pentru ca ai incercat. Este mai greu sa-l darami de cat ti-ai imaginat. Da, e adevarat ca deobicei era mai usor,dar de data asta o sa fie asa de greu incat ai putea incepe sa plangi. Cu toate acestea, vreau sa clarific lucrurile chiar de m-am schimbat, iar ce simt pentru tine va ramane. Doar tu. Nu voi renunta niciodata la tine. Dar orice ar fi , m-am schimbat si ma voi schimba mai mult pana in sfarsit voi invata ceva. Pana acum am invatat sa nu ma atasez de cineva pentru ca atasarile se transforma in asteptari iar asteptarile, la randul lor in dezamagiri. Ceva de care n-as putea sa trec fara sa fiu ranita.



No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: