Wednesday, March 9, 2011

Show me a beautiful woman, I'll show you a man who's tired of fucking her!

        ....si eu ma gandesc ca as vrea sa fiu stransa in brate acum si sa adorm in bratele cuiva care si-ar da si viata pentru mine. Am trait si eu in timpul marilor filme de dragoste ,dar toate poveștile de dragoste sunt romantice fiindcă se termină odată cu începutul relației, mai ales povestile cu Feti Frumosi si Elene Cosanzene. Intrebarea mea :" esti fericita asa cum esti acum?"...pai daca da,de ce ai nevoie de un act care sa lege iubirea dintre voi? Sa ai nevoie de cineva care sa te stanga in brate noaptea , care sa se bucure in timp de tineretea ta si sa fie sigur ca ii apartii pentru ca mai apoi dupa multi ani sa isi aminteasca de trupul tau tanar si sa simta nevoia sa atinga o varsta mai frageda cand tu esti cu copii in parc...si ii poti acuza pe barbati? Nu e vina lor ca timpul trece peste tine si peste corpul tau. Un barbat care se va indragosti de frumusetea tineretii tale asta va cauta mereu...
          Da... iubirea care se transforma in respect va dura.Pentru ca atunci cand va simti dorul unei schimbari , din respect s-ar abtine.
         Incidentally, acum cateva zile mi-am dat seama de realitatile acestor iubiri. Ea a fost o femeie norocoasa careia barbatul ii oferea tot ce avea nevoie. Tot ce isi poate dori o femeie de la un barbat ea avea...fara nici un efort din partea ei. Si cum niciodata nu te multumesti cu ce ai, ea a cautat o schimbare...o schimbare de care el a aflat abia dupa doi ani. O femeie fara scrupule care si-a daruit trupul si sufletul altui barbat, in absenta tatalui copilului ei.Anyway...din ce in ce mai mult aud povesti ca si cum femeia inseala...femeia e cea care arunca in vag cenusa unei iubiri. De ce? Totul a inceput in secolul XIX,datorita miscarii feministe.Cand femeile si-au dat seama ca ele sunt discriminate si nu au drepturi egale cu barbatii. La urma urmei, toti avem un rol pe pamant si acesta e diferit. Eu am devenit o antifeminista din momentul cand am iesit in prima zi din casa si am vazut ceea ce zace in aceste persoane. V-ati intrebat de atatea ori de ce unii barbati se poarta urat cu o femeie? Toti sunt barbati buni la inceput...pana cand li se intampla ceva.Unii raman buni,indiferent de cum ar fi tratati.
        Si inselatul...inselatul e pentru persoane care nu au constiinta si sunt la fel de falsi ca sarutul pe care il ofera persoanei la care se intoarce acasa. Ma intreb cum poate cineva sa fie atat de fals incat sa nu se simta rau, cand saruta doua perechi de buze ,atinge doua trupuri,rosteste cuvinte de dragoste la doua suflete,ca poate sa spuna te iubesc cu alt nume pe buze...Nu sta in puterea cuvintelor mele sa descriu acest dezgust fata de inselat!



1 comment:

Voi spuneti ca: