Wednesday, March 16, 2011

Spring time!

          Cu venirea primaverii si a caldurii se dezgheata si unele amintiri. Vazand pe geam copii jucandu-se imi amintesc ca jucam si eu un joc care nu mai stiu exact cum se numea dar stiu ca rosteam "Tara,tara vrem ostasi" si cred ca asa se numea si jocul desi nu imi mai aduc aminte bine. Ne imparteam in doua grupuri si trebuia sa ne tinem strans de maini...Aveam obisnuinta sa-i aleg pe cei mai slabi in echipa mea, desi rolul jocului era sa ai cea mai puternica echipa. Asta imi era si scopul...dar nu incercam sa-i am pe cei mai buni asa usor langa mine, incercam sa-i castig. Eram mult mai fericita cand castigam in echipa pe cineva mai bun ,decat pierzand pe cineva bun. Pentru ca, castigand un lucru usor, la fel de usor il vei si pierde. V-am mai spus eu intr-o postare anterioara(...dreams...) ca atunci cand eram mica aveam niste idei pe care nimeni nu le credea logice. Eu am fost singura care nu m-am indoit de ele si acum realizez ca erau niste idei mai ceva decat logice. E important ca tu sa crezi in tine si sa nu asculti ceea ce spun altii. "Ştii de ce păsările nu ştiu să vorbească, ci doar să cânte? Probabil, dacă ne-ar înţelege şi le-am spune că nu pot să zboare, ne-ar crede…"

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: