Wednesday, July 17, 2013

Luxul de a iubi, te lasa sarac

Hai sa plangem amandoi. Tu ca ai fost prost, eu ca nu am fost desteapta.
Tu ca m-ai schimbat,eu ca nu am vrut sa te schimb,pentru ca... la naiba! erai perfect asa.

Hai sa nu ne mai lamentam. Sa fumam ultima tigara,in fata blocului. Sa iti dau ultimul sarut, sa iti iau ultima speranta,sa imi ceri ultima sansa

Prea tarziu...prea tarziu.
Lectia nr 999 A doua sansa? Proasta inventie. De ce sa-i dau motiv sa greseasca din nou?

Si ce era sa fac?Stiam ca o sa vina si ca o sa-l primesc. Nu ma cert pentru asta. Ma cert pentru multe altele.
Stiti insa cat de greu e?Cat de sec poate fi...

Nu poti sa-i urasti pe toti cei care ma vor.
ar fi trebuit sa intelegi pana acum ca am ganduri serioase.Ca am lasat cluburile pentru caldura de acasa...



LA multi ani iubitule! Mi-ai facut cel mai frumos cadou. Mi-ai redat libertatea.


2 comments:

  1. Cateodata e bine sa acorzi a doua sansa dar cateodata e bine sa nu o acorzi.

    ReplyDelete
  2. Exact! Depinde in ce parte trage balanta...intre motivele pentru care vrei si cele care nu

    ReplyDelete

Voi spuneti ca: