Tuesday, April 12, 2011

She vs. He (part II)

                                                       -Tangled-

She: Something  brought you here. Fate. Destiny.
He:  A horse.

              Femeile gandesc mult mai complex asupra lucrurilor.Pentru  o femeie un copac este o forma de viata, poate  un adapost pentru pasari , dar si un arbore care ofera umbra pamantului, si totusi un copac are diferite forme ale coroanei, diferita la fiecare specie, acesta poate avea si diferite inaltimi si de asemenea frunzele acestora difera de la copac la copac, in plus nu toti copacii infloresc la fel sau in acelasi timp…etc; pentru un barbat un copac este un copac si punct. Sunt sute de exemple privind gandirea complexa a femeilor fata de cea a barbatilor. Acum cateva zile, in autobuz, in fata mea, erau doi tineri. De cum m-am asezat , ea a incercat sa-i explice lui o cale mai scurta de a ajunge la matusa sa. Acesta nu intelegea si a pus-o sa mai repete inca o data, si inca o data, pana cand au inceput sa se contrazica. Restul drumului au fost tacuti amandoi, iar la un moment dat :

She: Ce ai?
He: Nimic, ce sa am?

             Intradevar, se vedea pe chipul lui ca nu avea nimic, dar ea considera ca el s-a suparat in urma acestei discutii, si ca ascunde acest lucru . (De altfel, noi ,femeile am fi reactionat asa, dar asta nu inseamna ca si ei procedeaza la fel.) La urma urmei a fost o simpla discutie, mai aprinsa ce-i drept , dar de ce sa afecteze asta? Femeile fac din tantar, armasar , si ea desigur ca era un pic iritata de discutia ce au avut-o.
            Ne-am obisnuit sa privim lucrurile din privinta noastra , si daca noi am reactiona intr-un fel la o anumita situatie, ne inchipuim ca si ceilalti reactioneaza la fel . FALS! Nu ne gandim ca toti suntem diferiti si percepem altfel lucrurile si situatiile. Si nu numai in situatii din astea, ci si atunci cand facem o gluma, un compliment,orice…nu toti privesc lucrurile cum le privim noi. Am dat exemplu femeie vs. barbat, pentru ca in primul rand sunt cele mai dese conflicte de genul asta intalnite si pentru ca intre femeie si barbat este cea mai mare diferenta, vizavi de gandire.
             Knott Mutch, a scos acum 30 de ani o carte "goala", ce s-a vandut in milioane de exemplare in intreaga lume. Cartea se intituleaza “ Tot ce stiu barbatii despre femei”. De la prima pana la ultima pagina - fiecare numerotata cu grija cu cate o inimioara incifrata -, totul este "blanc". Si nu e o greseala de tiparire. Barbatii nu stiu nimic despre femei.

4 comments:

  1. De unde stii ca pentru noi nu inseamana nimic un copac , un lucru , o fiinta ?
    Intradevar unii barbati nu stiu nimic despre femei , cum sa se compoarte cum sa le priveasca cum sa le vorbeasca , dar nu poti sti ce e in mintea ei/a lui .
    Nu trage pareri gresite despre o persoana inainte sa o cunosti . :D

    ReplyDelete
  2. Nu am vrut sa subliniez faptul ca voi barbatii chiar nu aveti idee cu "ce se mananca" o femeie. M'am referit la faptul ca femeile despica firul in patru, iar orice lucru simplu pentru ea devine complex atunci cand incepe sa'l analizeze. Complexitatea gandurilor unei femei e greu de perceput pentru barbati pentru ca e intortocheat. Si crede-ma , poate nu stiu multe despre barbati, dar stiu destule despre femei. Iar o femeie spune ceva acum, iar peste 2 min i se pare altfel ori i se pare ceva maret acum, si apoi devine anost...deci e complicata o femeie si nu ai cum sa intelegi chestiile astea. uneori nici ea nu are raspuns...

    ReplyDelete
  3. * Din ceea ce am ce am citit, am ajuns la concluzia, ca barbatii sunt niste persoane fericite.

    ReplyDelete
  4. poate ca ei nu stiu nimic despre noi dar nici nu prea se omoara sa afle ce e in sufletul unei femei pt ca gandesc ca o sa descopere ceva plictisitor asa ca e mai bn sa mearga la o bere cu baietii in loc sa isi asculte iubita:D

    ReplyDelete

Voi spuneti ca: