Thursday, October 6, 2011

Best thing in my life

O sa-mi amintesc intr-o zi de aceasta persoana care a reusit sa-mi schimbe viata la un moment dat. De acesta persoana care m-a invatat ca zambetul este cel mai de pret lucru al unui om. M-a invatat sa gasesc fericire in lucruri marunte. Mi-a aratat ca iubirea iti schimba viata. A pus amprenta adanc in viata mea si m-a ajutat sa descopar toate partile bune ce se ascundeau in interiorul meu. Nu exista cale de a-l multumi , nimic nu este indeajuns pentru a-I multumi pentru ce a reusit el sa faca.”Nimic nu se compara cu tine”, i-am spus…si stiam si eu dar si el la ce ma refer. Rar gasesti persoane asa in viata, iar eu ii multumesc lui pentru ca m-a gasit si prin prezenta lui in viata mea ma ajutat sa inteleg sensul vietii. Mi-a oferit lucruri pe care nu le-am meritat…nu a cerut nimic in schimb, doar a daruit. E greu sa crezi ca o fiinta umana poate realiza astfel de gest, cu totii facem anumite lucruri ca mai tarziu sa primim altceva in schimb. Si totusi o sa-mi amintesc de el de fiecare data cand o sa vad marea… cand o sa ma pun noaptea in pat … cand simt parfumul pielii lui…cand voi citi asta…cand o sa-mi fie dor…

2 comments:

  1. Ma bucru pt tine...esti un om noroscos in acest caz

    ReplyDelete
  2. e greu totusi, sa te inveti sa traiesti fara o persoana de genul asta... e o lama cu doua taisuri!

    ReplyDelete

Voi spuneti ca: