Tuesday, October 18, 2011

A woman's heart

Emotie. Griji. Dor. Nod in gat. Fluturi in stomac.

Nu ma poti invinovati pe mine pentru faptul ca “nu te-am iubit cand trebuia”. Gandeste-te ca m-am indragostit de tine atunci cand am ajuns sa te cunosc in intregime, cu toate defectele…tot ce ai facut tu, a fost sa ma iubesti atunci cand nu ma cunosteai in intregime, cand iti faceau cu ochii doar calitatile mele si nu ai ajuns sa-mi descoperi defectele. Pune totul in balanta acum… E ceva in iubirea ta care nu seamana cu a mea. E ceva in tine care nu ne lasa sa fim impreuna. Tu inca nu ai intalnit iubirea vietii tale. Eu da, poate de aici desincronizarea.

Impreuna alcatuiam ziua noastra de maine…Mi-e dor de stabilitatea si de linistea pe care credeam ca le au relatia noastra, oricat de ironic ar parea acum.

În fiecare noapte te scot din inima mea si in fiecare dimineata te gasesc acolo la loc.Nici macar nu am puterea sa te visez… Sa-ti spun Buna Dimineata? Noapte Buna ca in serile trecute?Are vreun rost? Sigur ca nu…si totusi  : ’Buna dimineata, iti sarut visele in care eu n-am ce cauta ’.  Mi-am propus sa nu ma mai gandesc la tine, in fiecare minut…secunda imi propun sa nu ma gandesc la tine. Dar totusi ma gandesc, involuntar atunci cand ma gandesc sa nu ma gandesc… Si greutatea nu este atunci cand ma plimb pe strazi si imi dau seama ca nu exista loc care sa nu-mi aduca aminte de tine, greutatea nu e atunci cand toti ma intreaba unde esti Tu si mi-e greu sa deschid subiectul,  nu e atunci cand ma pun in pat, nu e atunci cand ma uit mereu la telefon, parca asteptand ceva...nu e atunci cand imi amintesc fiecare cuvant, fiecare gest,fiecare zambet…nu e atunci cand realizez ca amintirile se transforma in cosmaruri reci!


Stii de ce am fost impreuna atata timp…? Ne era frica ca ceva atat de frumos nu se va mai repeta si a doua oara…stii ce? Poate ca aveam dreptate!

2 comments:

  1. Emotie. Griji. Dor. Nod in gat. Fluturi in stomac...Acestea sunt cuvintele care descriu cel mai bine blogul tau.

    ReplyDelete
  2. dah...frumos spus.. frumos intregit... imi place si.. nu am cuvinte lucru ce nu multi pot sa o faca... Felicitari!!! :)

    ReplyDelete

Voi spuneti ca: