Friday, May 20, 2011

If I were a boy


              Dacă aș fi bărbat, n-aș iubi o femeie pentru frumusețea ei, ci pentru feminitatea ei…
             M-aș uita stăruitor doar spre o femeie care nu m-a zărit, preocupată doar să fie ea însăși. Aș ști că-i frumoasă și din întunericul unei săli de teatru, pentru că nu râde strident și nici nu și-a aruncat picioarele pe scaunul din față, pentru ca nu se sărută cu iubitul ei și pentru că plânge discret la replici frumoase. I-aș lua urma pașilor doar daca aș simți că mă va refuza rece si politicos, pentru că nu-i place să fie agățată pe stradă.Dacă aș vedea-o pentru a doua oară, aș zâmbi de felul în care-și dă părul după ureche și mi-aș imagina că de-acolo, de la gâtul dezgolit, aș începe să o sărut, când mi-ar da voie… M-aș trezi dimineața cu chipul ei pe tavan, uitându-se încruntată și dulce către altul. Mi-ar plăcea pentru ca merge hotărâtă și nu se îmbracă mulat, ci în alb și negru, nu e rujată și pudrată, ci doar limpede și fragilă la vedere…Probabil, ca oricarui bărbat, mi s-ar întâmpla să-mi placă prietena prietenului meu. Avantajul meu ar fi considerabil, mai ales dacă relația ei cu amicul meu e mai mult o trecere decât o stație. Aș ști cum s-o cuceresc mai lesne decât pe fata de la teatru, despre care nu știam nimic. Ticăloșia mea ar avea șansa să treacă drept o mare iubire, de vreme ce mi-am înșelat … prietenul!Mi s-ar putea întâmpla să cunosc o femeie de mai multă vreme, dar abia într-un anume moment s-o VĂD. Poate că, simțindu-i parfumul discret și văzându-i mâinile frumoase, aș privi-o în ochi fără vorbe, până m-ar întreba ce-i cu mine.Poate că de la glezna ei fină aș începe o poveste care s-ar înfige-n suflet. Dacă aș vedea cum se bucură de cireșii înfloriți și dacă aș auzi ce răspicat vorbește, m-aș strădui să-i povestesc despre mine…Dacă ar fi deja iubita mea, m-ar înduioșa felul în care mi-ar spune “bună dimineața” , cu buzele, mâinile, ochii și pielea ei toată.Aș pleca la muncă zâmbind dacă mi-ar face micul dejun și mi-ar spune că mă iubește numai din ochii calzi de sub părul ciufulit. Mi-ar fi dor de ea dacă nu m-ar suna întruna și dacă nu m-ar întreba nimic când aș veni târziu de la muncă. Aș iubi-o pentru că nu-și bârfește prietenele, pentru că nu-mi urăște prietenii, pentru că nu țipă la nimeni și , mai ales, pentru că îi strălucesc ochii de câte ori mă vede și pentru că închide ochii când o sărut. Mi-ar fi nespus de dragă când m-ar adormi mângâindu-mă pe spate, cu degetele și cu sărutări cuminți. Mi-ar fi greu să mă uit după alte femei când iubita mea stă picior peste picior cu atâta grație și când orice rochie simplă pe care o îmbracă trezește dorința unui alt bărbat de a i-o da jos.M-aș topi dupa ea dacă le-ar zâmbi fostelor mele amoruri și dacă nu m-ar întreba nimic dupa aceea…M-aș uita în neștire la ritualurile ei, când mi-ar da voie, pentru că aș fi nebun după ea când și-ar pune ciorapii, când și-ar rimela genele sau și-ar peria părul…Aș da orice să-i aud vocea limpede când m-ar enerva toți la serviciu și aș ieși cu ea în fiecare seară dacă n-aș auzi-o plângându-se că n-are cu ce să se îmbrace. Mi-ar plăcea să fie neajutorată doar atunci când are nevoie de mine, bărbatul ei…Probabil că nu ne-am plictisi nicicând împreună dacă am ști să ne lăsăm spațiu și dacă iubita mea ar ști să tacă și să viseze, să citească lângă mine și să-mi asculte muzica. Mi-ar fi de-ajuns să-mi fie cea mai dragă din lume și din viață dacă aș vedea-o că-i vine să plângă după ce am fost rău cu ea și aș fi nebun după ea dacă n-ar plânge… I-aș iubi lacrimile doar când ar fi de dor sau de prea multă iubire și i le-aș stinge cu ale mele…Dacă am putea să vorbim de toate și să înțelegem tot ce ne spunem, ar fi femeia lângă care am visat să trăiesc. M-aș certa cu ea fericit că nu trântește uși în lipsa argumentelor și nu spune porcării când e derutată.Femeia care mi-ar pune în pericol burlăcia ar trebui să-mi accepte toanele, ciudățeniile, simplitatea în anumite privințe și să știe pe de rost că bărbații și femeile nu iubesc la fel. Ar trebui să poarte lenjerii fine chiar și la bocanci și să nu mă lase vreodată să o văd cu bigudiuri in cap sau cu castraveți pe ochi. I-aș  aduce flori în orice alte zile decât acelea în care ne-am sărbători anii de când suntem împreună și mi-ar plăcea ca ea să nu-și dorească vreun cadou de ” Valentine’s Day” …Aș vrea să priceapă că toți bărbații visează să facă , măcar o dată-n viață,sex cu doua femei și să nu mă certe că o iau cu mine. Aș fi al ei mereu, dacă s-ar prinde la timp că o astfel de abordare ține orice bărbat acasă.Aș vrea să facă tot ce-i trece prin cap și tot ce intuiește în mine atunci când se dezbracă pentru mine..Cu ea vreau sa fac tot și să simt tot.Aș vrea sa muncim amândoi în neștire, să ne construim temeinic viețile, iar când va fi să facem copii, aș vrea să știe că voi fi un tată bun. Nu i-aș ucide niciun vis, dacă realitatea pe care mi-ar oferi-o ar fi aceea pe care am visat-o dintotdeauna…Dacă aș fi perfect, n-ar fi avut niciun merit să mă iubească.Femeia mea însă va trebui să fie perfectă pentru mine, nu în frumusețe, ci în feminitatea ei deplină.Dacă nu mi-ar cere nimic, i-aș da tot ce nici eu n-am crezut că sunt în stare…Dacă în sufletul ei ar fi cel mai frumos, n-aș pleca niciodată de acolo…
M.R.

Adăugaţi o legendă

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: