Monday, July 25, 2011

Rehab trip

      I call it rehab trip.... pentru ca atunci cand am plecat mi s-au taiat aripile. Ceva neasteptat s-a ivit in secundele care imi derulau viata ! A fost ca o treapta smulsa instantaneu de sub coconul din care avea sa se nasca un fluture.

 It feels like this...


          Nu am gandit nici o clipa ca sub masca unei femei puternice avea sa se ascunda un copil speriat si neajutorat in fata unor vise iluzorii... A fost unul din momentele in care aveam nevoie sa fiu acolo pentru mine. E inadmisibil faptul ca unii reusesc sa se joace cu viitorul atat si visele, dar si sufletul unui calator prin viata.

My trip started like this...


then...



si nu am irosit nici o secunda fara sa ma gandesc acasa...




...apoi m-am intors! shiny and new







No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: