Tuesday, August 30, 2011

You know my name, not my story


Ma intreb adesea cum este viata in ochii celorlalti. Ei cred ca imi este usor? Ei cred ca nu fac nimic pentru mine? Sau ei sunt fascinati de ceea ce sunt? Chestia este ca nimeni nu va stii niciodata intreaga mea poveste. Nimeni nu va sti vreodata lucrurile prin care a trebuit sa trec.- Nici cei mai apropiati prieteni, chiar nici familia mea. Oamenii in ziua de azi se grabesc judece. Privesti o persoana doar cum vor ei . Intotdeauna am incercat sa arat ca le pun pe toate la un loc cum am putut, si presupun ca asta a fost modul meu de a ma ascunde de adevar. Este doar modul prin care toti considerau ca totul in viata mea era bine. Ca nu am  trecut prin nimic... Adevarul este ca nimeni nu ma cunoaste cu adevarat. Nimeni nu ma va cunoaste vreodata, si cateodata asta ma sperie, pentru ca nimeni nu va sti vreodata de ce sunt ceea ce sunt.

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: