Tuesday, February 14, 2012

Draga Sfantule Valentin


Aceasta postare e ca un remake la postarea "Valentine's Day" de anul trecut. Am simtit nevoia sa imi spun din nou parerea despre aceasta zi, pentru ca desi eu m-am schimbat de atunci si ce e in sufletul meu s-a schimbat de asemenea,  parerea a ramas aceeasi. Iubind sau neiubind, vad in continuare aceeasi materializare a unui sentiment. Noi nu stim sa iubim, de aceea cautam un prilej prin care sa aratam falsul sentiment,intr-un mod cat mai credibil.( Deci e clar...oferind un cadou persoanei de langa noi, in ziua de Valentine's Day , oferim siguranta cuvintelor "Te iubesc".) 

Asadar, draga Sfantule Valentin, iti spun cu parere de rau ca incercarea ta de a aduce zambete in inimile noastre si sa ne umplii sufletele de bucurie, va aduce satisfactie doar persoanelor materialiste...care asociaza iubirea cu daruri si tot ce se poate cumpara cu bani. Noi cei care ne bucuram cu un zambet sau un gest tandru vom fi cumplit dezamagiti in aceasta zi. Iar data viitoare cand vei mai incerca sa umplii buzunarele vanzatorilor ambulanti, gandeste-te ca, Cupidon arunca sageti numai in persoane , nu si in teancuri de bani. Asa ca ar trebui ca fericirea indragostitilor mai ales in aceasta zi sa tina de prezenta persoanei iubite, nu de cadouri. Imi pare rau sa te anunt, dar incercarea ta a esuat...noi nu stim sa iubim, de altfel daca am sti, te-am sarbatori in fiecare zi!




1 comment:

Voi spuneti ca: