Thursday, February 27, 2014

despre mine, altfel...




Cred ca par mult mai romantica, mai sensibila si mai trista aici pe blog,decat sunt in realitate. De vina poate sunt eu,ca folosesc cuvinte dramatice,sau poate sunteti voi,ca ma incarcati cu poezie.

Alegerile pe care le facem spun totul despre noi. De la oamenii pe care ii acceptam in jurul nostru si modul in care ne traim viata,pana la cartile pe care le citim sau nu, culorile pe care le alegem dimineata si felul in care ne raportam la piedicile care ne apar in cale.


Iubesc doua anotimpuri:
Ploaia 
si
Iubirea.

Daca as fi un parfum as fi ploaia.


Mi-ar placea sa fiu barbat fie numai pentru a putea iubi o femeie. Imi plac femeile care stiu sa fie femei, care imi capteaza atentia, cele care ma fac chiar si pe mine sa le privesc cu admiratie.

Am un orgoliu respectabil si egoism pe care multi nu reusesc sa-l inteleaga; stiu sa iubesc,dar ma iubesc mai intai pe mine insemi, sunt ca un puzzle si indiferent in cat de multe piese mi-ar fi dezmembrat sufletul, pot oricand sa fiu asamblata la loc de catre omul potrivit. Iar de multe ori eu sunt acela.
Adevarul este ca pe mine cel putin nu m-a mai inteles nimeni ca el...a fost singurul care s-a impacat cu starile mele fluctuante, care a vazut dincolo de nestatornicia si ezitarile mele se afla un suflet bland, o inima dornica de iubire.
Sunt o romantica incurabila. Oricat de multe trante as lua,oricat de la pamant as fi seara, ma voi trezi mereu a doua dimineata crezand in iubire. Iubesc atat de mult , incat nu mi-ar pasa daca a doua zi m-ar distruge...
Eu nu m-am visat niciodata in rochie alba, pasind sfioasa spre un altar. Imi plac rochiile cu spatele gol,aurii ca pielea sau negre ca demonii, mulate pe trup.

Iubesc sa scriu, sa croiesc, sa pictez...cum spunea Brancusi  "Eu as vrea sa creez - asa cum respir".  Nu sunt nici Balzac, nici Gabrielle Chanel, nici Renoir...dar am ceva in comun cu ei, imi place ceea ce fac si iubesc Parisul.  Nu stiu daca aceste pasiuni ale mele vindeca rani sau pur si simplu ma face sa nu le uit, dar gasesc asa linistea care atat de mult imi lipseste. Ma gandesc uneori ca e tot un soi de autoflagelare, dar tot mai conteaza asta atunci cand iti face placere?


Am vrut sa stiu cine sunt cu riscul sa nu imi placa ceea ce descopar. Asa ca mi-am pus decenta la incercare in tot ceea ce am facut.

Iubesc
trandafirii albi 
si
buzele rosii.









No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: