Saturday, April 9, 2011

Cea din urma masca

              Mi-a fost greu sa scriu asta, mi-a luat saptamani intregi pana sa ma decid daca o sa postez articolul asta. E cea mai de pret masca, cea care mi-a acoperit o mare parte din viata, sufletul. E cea care m-a ajutat sa ma mint atat timp… E acea masca care m-a ajutat sa ignor toate sentimentele pe care le am , fata de omul care mi-a aratat pentru prima oara ce inseamna dezamagirea…inainte de a-mi arata cum se scrie,cum se citeste acest sentiment. M-am ascuns in tot acest timp, sa arat cuiva ceea ce e in sufletul meu fata de tine, si voi continua sa o fac. M-am intrebat mereu daca voi mai putea avea vreodata, incredere in cineva. Si am avut, si de multe ori am fost dezamagita, si atunci m-am gandit la tine… De fiecare data cand cineva ma dezamageste, ma gandesc la tine. Nu te invinuiesc pentru asta, de altfel toate persoanele care au vrut sa plece, le-am lasat. Am simtit ca binele lor nu depindea de mine, asa ca eu nu aveam nici un rol. Nu era o problema pentru mine ca sufeream…imi mai puneam o masca si ieseam pe usa, cu zambetul pe buze!
          Te-am lasat sa crezi ca imi este mult mai bine fara tine, ca tu pentru mine nu insemni nimic si nici nu ai insemnat vreodata, ca nu imi pasa de tine si ca tu in viata mea nu existi. Consider ca a fost o decizie puerila dar in acelasi timp singura decizie care ne-ar fi ajutat atunci, si acum, de altfel. Ma intreb,totusi, daca ar schimba ceva, daca,intr-o zi as veni la tine si ti-as spune ca de fapt tu contezi foarte mult pentru mine, si iti simt lipsa enorm si ca ti-ai lasat amprenta,puternic in viata mea… Nu as vrea sa te simti vinovat deloc.Ci doar as vrea sa stii ca eu te iubesc. Ar schimba ceva? Te-ar ajuta cu ceva? Nu cred… Cred ca ar fi ca o greutate pe umerii tai, o constiinta incarcata. Sau poate nici asa. Nu stiu, nu pot sa vorbesc in numele tau,pentru ca uite : sunt aici niste cuvinte ,care pun pariu ca nu crezi ca le-as fi simtit vreodata; eu nu stiu ce e in sufletul tau si poate…tu deja simti acea greutate pe umerii tai si stii ca nu poti face nimic, si poate….

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: