Friday, April 8, 2011

Privire de ansamblu

               Te chinui si incerci cu toate puterile sa-ti implinesti un vis si nu reusesti…incerci din nou si din nou si  totul ti se pare a fi impotriva ta. Nu renunti si iti investesti toata energia si timpul pentru a face acest vis realitate. Schimbi tactica si incerci in alt mod pentru a reusi, dar totul e in zadar. Te-ai gandit vreodata care este esenta visului tau? Daca acest vis pe care il ai e un pas spre bine? Eu… eu Il iubesc enorm pe Dumnezeu si stiu ca si El ma iubeste si ca Ma ajuta in orice fac. Lupt pentru visele mele, dar ma gandesc si la consecintele acestora dupa ce vor deveni realitate. Si cred ca Dumnezeu stie ce e mai bine pentru mine, iar daca visul meu e ceea ce am nevoie, Ma va ajuta sa-l indeplinesc…de nu, imi Va arata pe parcurs de ce nu e bine sa mai incerc pentru acest vis. Ganditi-va ca visele noastre “gresite” sunt ca niste bomboane ….atat de dulci si colorate,cu un parfum incantator si irezistibile. Sunt atat de placute cand le ai , iar Dumnezeu e cel care ne ia din mana aceste bomboane si ne ofera legume in schimb(neimplinirea acelor vise). Banal,as zice, ce sa facem noi cu legume?Incercam din rasputeri sa ne luam bomboanele inapoi ,dar nu ne dam seama ca nu ne putem hrani mereu cu bomboane pentru ca nu ne hranim corect si vom avea si carii intr-un final. Asadar sufletul este asemenea trupului. Nu il putem hrani cu vise care ne dauneaza.Trebuie sa il mentinem sanatos. Un vis neindeplinit nu inseamna neaparat un esec, poate inseamna un vis prost ales.

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: