Wednesday, September 28, 2011

As vrea....

As vrea sa plec pentru putin timp , sa ma detasez de tot…sa uit de tot pentru a nu fi nevoita sa infrunt dorul de tot ce ma leaga.  As vrea sa am putin timp pentru mine in care sa analizez tot ce e bun sau rau, putin timp in care sa incerc sa ma schimb in bine si sa nu mai fiu pusa in situatia de a spune “imi pare rau” celor pe care ii ranesc inconstient. As vrea sa imi aduc aminte ce mai inseamna zambetul acela inocent de copil care apare la cele mai mici gesturi, acel zambet care ma ajuta sa inteleg ca pot cuceri lumea si de asemenea, acel zambet care mi-l machiam de fiecare data cand ieseam pe usa. As vrea sa cred mai mult in visele mele, mai mult in mine, sa cred mai mult in ceea ce simt. As vrea sa nu ma mai afecteze fiecare gest, fiecare vorba…sa fiu indiferenta atunci cand trebuie sa fiu. As vrea sa invat sa ii iubesc pe cei din jurul meu, asa cum vreau sa fiu iubita. Sa imi dau singura seama de greseala pe care o fac, iar pana ca ei sa realizeze ca am gresit, eu deja sa mi-o fi corectat deja. Si as vrea ca toate diminetile sa fie mai dulci, noptile sa nu mai fie albe, lacrimile sa se termine, dorul sa dispara,iar soarele sa rasara din nou in sufletul meu! As vrea sa fie doar o zi proasta, sau doar astenia de toamna,sau poate….

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: