Friday, September 30, 2011

Losing my senses


Ma aflu  intr-o perioada in care sunt foarte irascibila…Ma supar foarte usor si trec de la o stare la alta foarte usor. Acum sunt foarte calma, iar in minutele urmatoare trec intr-o tristete profunda si plang, apoi ma enervez …Iar cand sunt nervoasa vorbesc prea mult si uit de consecinte, pentru cateva minute imi pierd mintile iar cuvintele incep sa curga.

Ii compatimesc pe cei care trebuie sa-mi accepte toanele si as vrea sa ii fac sa inteleaga ca e doar o stare trecatoare. Sunt constienta de ceea ce fac dar pur si simplu nu pot sa controlez asta. Insa niciodata nu mi-am dorit sa-i ranesc.

 Dar cu toate astea iti multumesc tie ca esti singura persoana matura si cu capul pe umeri in aceasta situatie, in care eu ma port ca un copil alintat… si iti multumesc ca ai stiut intotdeauna sa ma ghidezi atunci cand m-am pierdut. De atatea ori m-ai ajutat chiar fara sa-ti dai seama.



No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: