Tuesday, November 15, 2011

Arta conversatiei

        Obisnuia sa ma priveasca cu o grija extrema atunci cand imi faceam pasii spre usa…Imi intuia toate simturile si gandurile numai din modul in care ma aranjam. Stia mereu ce simt din cele mai mici detalii. Erau momente cand vroia sa isi asigure banuielile si imi punea intrebarea la care ar fi primit raspunsul ca sa se convinga… Poate ca e sigurul ce ma cunoaste atat de bine, incat sa-si dea seama instant de starea pe care o am, dupa cat fard mi-am aplicat, cum m-am imbracat, cat de inalt este tocul,cat de rujate sunt buzele…
-- De ce atat de mult ruj?
--…Nu e mult, pentru niste buze care nu le saruta nimeni
-- Tocmai mi-ai demonstrat ca nu exista femeie mai frumoasa decat femeia indragostita. Si tot tu mi-ai aratat cat de puternica este femeia…de fiecare data cand i se rupe inima, ea infloreste si e din ce in ce mai frumoasa!
-- Dar cu ce folos, daca pe interior m-am uratit…?
-- Nu crede asta… deocamdata ai in suflet durerea tradarii. Cu timpul va trece si vei incepe sa iubesti din nou…iar balantele se vor schimba, atunci sufletul tau va deveni mai frumos decat ceea ce arata exteriorul. Si nu-ti fa griji tu nu vei avea nimic de pierdut daca te vei indragosti din nou, chiar de vei fi dezamagita din nou…dar tu, fata de cei care doar isi bat joc, vei avea sansa sa-ti gasesti pe acel cineva, in schimb ei nu vor cunoaste dragostea adevarata niciodata!
--…

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: