Monday, October 24, 2011

Azi era ziua noastra...

Mi-ai spus ca nu te merit, ca tu esti la fel ca ceilalti! Nu, nu esti ca ei…esti mai prejos. Ei nu ar fi dat iubirea pe bani. Esti prea las sa recunosti asta! Ei ar fi profitat de orice ocazie in care eu as fi lasat totul pentru ei. Alegerea ta este, in subconstient ,ideea ca asta e sansa vietii tale…fiind nesigur ca ti se va ivi din nou aceasta oportunitate. Esti prea slab sa recunosti ca pierzand sansa asta exista posibilitatea sa nu mai fie alta. Involuntar arati prin asta, ca aceasta oportunitate este una peste puterile tale, mai mult decat ai fi tu capabil. In alta ordine de idei, nu te-ai gandit ca asta ar fi putut fi si ultima sansa de a-ti gasi fericirea interioara. Alegand bucuria care ti-o ofera lucrurile materiale, ai pierdut totul. Nu ai nici o scuza! Nu as putea ierta niciodata omul care pretuieste partea materiala a lucrurilor. Iubirea, in comparatie cu banii, e un drog placut care iti implineste atat sufletul ,cat si trupul…dar tu esti prea lipsit de spiritualitate pentru a stii asta.


Nu ai idee cat de usor se poate trece de la iubire la ura…Si asta datorita faptului ca intotdeauna am urat persoanele care ar face si ar lasa totul pentru bani. Asemeni adolescentelor care isi lasa papusile si inocenta la o varsta frageda si le inlocuieste prin a-si vinde trupul pentru bani, masini si barbati maturi. Tu…tu ai reusit sa-ti vinzi sufletul si toate sentimentele pentru un vis material.


Nu voi mai fi niciodata acolo pentru tine… Iar ca sa intelegi si tu, ca prietenia mea o ofer celor cu care am aceleasi idealuri, vise si prioritati. Totusi…atunci cand vei vedea ca un “el” a reusit sa ma faca sa zambesc si ca reuseste sa pretuiasca tot ce am eu de oferit, sa stii ca el va iubi “acea eu” care nu mai e fetita pe care ai intalnit-o tu - cu capul in nori, dulce si care traia exclusiv prezentul – ci acea persoana care cu ajutorul tau a inteles ce vrea de la viata si cum sa realizeze acest lucru, un om cu adevarat cu picioarele pe pamant-. Ai avut sansa de a ma iubi inainte sa ma iubeasca altii si i-ai dat cu piciorul. Oamenii in viata mea nu vin si pleaca, la mine oamenii raman.

Te-ai indepartat de sufletul meu asa cum se indeparteaza soarele de Pamant, odata cu venirea toamnei…

Un singur lucru bun ai reusit sa faci in viata mea…m-ai invatat sa iubesc. Dar sa nu te mire, daca intr-o zi o sa vina cineva la tine si o sa-ti multumeasca pentru faptul ca datorita tie am devenit ceea ce el isi doreste si ca stiu sa il iubesc asa cum tu m-ai invatat sau poate mai mult de atat!

Nu ti-am cerut niciodata sa faci totul pentru mine…te-am rugat doar sa-mi dai sansa sa fac totul pentru noi! Si totusi...azi era ziua noastra...

5 comments:

  1. Cineva trebuie sa ne invete sa iubim...

    ReplyDelete
  2. Va fi bine >:D< pentru ca stii sa oferi multe..Mai sunt si oameni care stiu sa aprecieze "multe" si sa nu se limiteze la "cat pot duce" ei ..PS: frumos scris.

    ReplyDelete
  3. Foarte frumos spus, cu toate ca apartin genului masculin!!!

    ReplyDelete
  4. foarte adevarat. poate ca unii ar trebui sa pretuiasca ce au, si sa nu risipeasca totul doar asa, cu una cu doua.:)

    ReplyDelete

Voi spuneti ca: