Monday, October 10, 2011

Diary

Si simteam ca gura de aer proaspat e ceea ce am pierdut acum ceva timp si am recapatat acum…si ca e tot ce aveam nevoie sa revina. Asta pana cand ai reusit sa redeschizi ceea ce ascundeam in micutul meu loc, in care le tin ascunse “pe toate”. Toate lucrurile care stiu ca daca le deschid usa, ma vor rani, ma vor sfasia si imi vor arata fiecare cicatrice. Au fost nevoie de doua cuvinte sa-mi aduc aminte ca perioada asta din viata mea ar trebui intitulata “melancolie”, nu “nepasare”. Ar trebui să stii de azi că dragostea nu poate fi abandonată, la fel cum nici pasiunea începută nu poate fi întreruptă brusc. Ar trebui să stii de azi că ambiţia unei femei îndurerate nu încetează când vrei tu.

Vorba unui prieten bun…aceea ca,citez:  “de ce majoritatea nu pastram un lucru bun atunci cand il avem? dupa care regretam si ne dam seama ca e prea tarziu”. Pentru ca atunci cand cineva iti arata ce simte, te lasi pe baza ca acea persoana nu va pleca niciodata, si nu se va raci niciodata. Gresit, totusi. Nimic nu e sigur pe acest Pamant. Nimeni nu vrea sa fie pretuit abia dupa ce ceilalti isi dau seama cum e fara ei. Stii…te poti intoarce inapoi, dar nu sunt sigura ca vei avea un scaun pe care sa stai! Intr-un final poti incerca sa faci tot ce-ti sta in putinta…poti sa vii cu scaunul la tine, cu tot ce vrei, dar va fi prea tarziu sa mai conteze vreun efort. Iubeste pentru ceea ce e si ce poate fi, nu pentru ce nu mai este sau ce te-a obisnuit. E prea tarziu sa imi spui ca iti lipsesc, daca m-ai tinut in brate zile si nopti intregi si ai renuntat...


Mi-e teama sa te vad, mi-e teama sa-ti vorbesc fiindca stiu ca imi vei raspunde ca si cum nimic nu s-a intamplat...intradevar nu s-a intamplat nimic, nimicul din sufletele noastre...nimicite de noi insine. Ma gandesc la tine si stiu ca si tu te gandesti la mine. Poate astepti in fiecare zi un mail, un mesaj ceva...Stii ce? Si eu astept. Dar sper totusi,undeva in mine,sa nu-mi trimiti. Nu-mi trimite, chiar daca deschid in fiecare zi laptopul arzand ca si cum ar fi ceva acolo si ma asteapta...


E simplu...eu am fost foaia iar tu ai fost stiloul. tu ai fost cel care ma schimba in fiecare zi!


No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: