Thursday, October 13, 2011

Thanks


In ultimul timp am ramas placut impresionata de reactia celor din jur referitor la blog-ul meu. In fiecare zi gasesc un mesaj, fie pe blog, fie pe retelele de socializare in care cei care au citit cel putin un post imi dezvaluie ca se regasesc in multe cuvinte asternute ori ma indeamna sa scriu cat mai mult si cat mai des. Am descoperit ca sunt persoane care asteapta fiecare actualizare a postarilor si mi-au citit deja toate postarile. De asemenea am observat multe persoane pe o anumita retea de socializare care isi ocupa profilul cu link-urile postarilor mele si ii indeamna pe prietenii lor sa ma citeasca. Sunt uimita… dar ma bucur pentru ei ca gasesc alinare in cuvintele mele, se regasesc in ele, invata din puterea sau slabiciunea mea. Ma gandeam totusi, sa lupt pentru ceea ce-mi doresc si sa fiu puternica tocmai pentru a ma confesa pe blog iar cei care ma citesc sa-mi urmeze exemplul…acum ca stiu ca sunt cativa. Chiar mi-ar placea sa le fiu exemplul de optimism de care avem toti nevoie.

Atasat de link-ul blog-ului era un comentariu :”Un blog care merita citit”. Nu, nu e…nu deocamdata.  Si pentru ca stiu asta voi incerca sa-l fac sa-si primeasca laudele necesare in scurt timp. Voi scrie mai des, pentru ca asta m-ati rugat, poate voi scrie mai mult despre El …pentru ca si asta era una din cerintele voastre si abia atunci cand blog-ul va avea tot ce va place voua, abia atunci va fi “un blog care merita citit”. 
Yours, A!

1 comment:

Voi spuneti ca: