Thursday, October 20, 2011

enough cryin

…uita toate amintirile si toate certurile…toate rasetele si toate lacrimile…toate zambetele si toate incruntarile…uita noptile in care eram a ta si toate diminetile in care te trezeai si nu eram langa tine…uita cand mi-ai spus prima data “Te iubesc” si uita cand mi-ai spus “Nu ma mai cauta”… cand am fost rece si atunci cand ti-am cersit iubirea…uita cum am inceput sa ne iubim si uita cum am inceput sa te urasc…uita ca ti-am daruit totul si uita ca promisiunile tale au fost incalcate…uita cei 9999.. de ani ceruti pentru a fi impreuna si uita raspunsul meu…uita momentele in care eram "antipatica" si uita momentele in care erai tandru…uita momentele in care eram pierduta si uita momentele in care tu erai tare…uita clipele in care ai realizat ca am devenit ceea ce ti-ai dorit si uita clipele in care am realizat ca nu mai esti ceea ce-mi doream…uita momentul in care ai renuntat la noi si uita momentul in care nu vedeai viata fara mine…uita primul sarut pe care ti l-am furat si uita-l si pe ultimul daruit…uita timpul pierdut cand eram departe si uita timpul pe care numai noi stiam sa-l pretuim fiind impreuna…uita-mi calitatile si uita-mi existenta…uita-ma,te rog!

2 comments:

  1. :) sau mai bine ai putea sa tii minte toate momentele frumoase pe care le-ai trait si doar atat..de ce sa uiti? unii oameni nu traiesc toata viata lor o iubire ca cea oe care ai trait-o tu, indiferent de deznodamant. tine minte clipele frumoase, uita ce a fost urat.la urma urmei..moments: that's all we get with people we love.

    ReplyDelete
  2. Momentele frumoase vor ramane mereu acolo intr-un coltisor din sufletul meu. Dar pentru a trece mai usor peste aceasta pasa proasta incerc sa-mi fac o dezintoxicare a gandurilor...pentru a ma detasa complet. Tinand amintirile in suflet si realizand ca totul s-a pierdut, ele se transforma in cosmaruri...

    ReplyDelete

Voi spuneti ca: