Sunday, February 13, 2011

...dreams...

   Am fost intotdeauna copilul care a dat din picior si visul i s-a implinit... E extraordinar, intradevar, doar daca stii ce sa-ti doresti! Orice tampenie, orice propozitie/fraza care incepe cu "Mi-as dori..." ,devine realitate. Ma simt ca intr-un film prost pe care l-am vazut acum ceva ani... o comedie stupida in care personajul feminin din rolul principal fusese blestemata ca orice dorinta sa i se indeplineasca. La prima vedere nu pare un blestem ca ceea ce-ti doresti sa devina realitate, dar let's think better. Cand eram mica aveam intotdeauna niste intrebari filosofice... intrebari la care cred ca nimeni nu s-a gandit. Si apropo de vise si dorinte, ma intrebam de ce oare atunci cand oamenii au sansa sa-si puna o dorinta ( cand suflam in lumanarile tortului de la aniversare, ori atunci cand vedem o stea cazatoare,...) de ce isi irosesc dorintele pe idealuri stupide (sa ma iubesca cutare,sa fiu fericit/a, sa iau examenul nu stiu care, sa...). Ma gandeam ca poate sa fie ultima ta sansa de a-ti pune o dorinta si este evident ca avem mii de visuri si il spunem pe cel care ne trece prin gand primul. De multe ori vrem sa ne razgandim, but we miss the chance! Asa ca m-am gandit sa fiu eu mai desteapta ca restul:))) si sa-mi doresc ca de fiecare data cand imi pun o dorinta sa spun ca "Vreau sa mi se indeplineasca orice dorinta oriunde,oricand!". Si uite asa aveam mai multe sanse sa-mi pun dorinta asta, pana o sa fiu sigura ca se indeplineste. Si simt ca mi s-a indeplinit acea stupida dorinta, si-mi pare rau. La urma urmei era mai bine sa primesc ceea ce cuvine Dumnezeu. Desi, m-ar putea ajuta chestia asta sa-mi transform acest prilej in ceva bun...Gresind in dorinte, as putea sa invat pentru viitor ce sa-mi doresc dandu-mi seama de ce am nevoie!
   Multi se plang ca nu li se indeplineste nici o dorinta... mie mi se indeplinesc toate si tot ma plang:)) Niciodata nu am putea fi multumiti de ceea ce avem... Tu stii ce sa-ti doresti?!?

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: