Friday, February 4, 2011

Ei...

      Ei...ei sunt cei care imi spun mie ca ma iubesc...iar eu,eu sunt cea ce-i dezamageste. Am invatat sa fug de fiecare data cand o simt in preajma...fug inainte de a se apropia si a ma sageta...fug pana a ajunge ea la mine...fug daca simt ca ma invaluie iubirea...Sunt acei ei care fac orice sa-mi arate ca ar face orice pentru un  moment in care eu sa ii las sa-mi arate ce-i iubirea. Dar nu-i las...eu fug... la tine. Cu gandul la tine...si ma ascund in amintirea iubirii ce ti-o port.
      Ei...sunt aceia care au spus ca esti un prost. Ei sunt niste prosti pentru ca nu inteleg ca simpla ta prezenta, desi, stand tacut, privind in ochii mei (chiar daca privesti prin poze) face ca inima mea sa pulseze puternic iar sufletul sa se invaluie cu fericire... simpla ta prezenta valoreaza sentimental mai mult decat toate dovezile de iubire posibile din lume, toate gesturile tandre, toate atingerile si toate...
      Ei...sunt cei care mi-au zis ca nu stiu ce sa aleg si ca sunt o proasta, iubindu-te pe tine. Dar tot ei nu stiu ce sentiment suprem ma invaluie numai cand inca iti mai simt parfumul si respiratia... Toate sentimentele din lume, adunate ,n-ar avea acelasi efect.
      Ei...ei,sunt aceia ce-mi spun ca gresesc inca sperand la NOI... Tot ei nu-si vor putea imagina vreodata cum curcubeul ne-a aparut in acea noapte pe cer, cum mi-ai asezat Luna in palma si cum stelele le-ai asezat in parul meu...luminandu-ti chipul...la ultimul nostru sarut...
      Ei...ei sunt aceia care spun ca ma iubesc si ca ar face orice sa le dau sansa sa-mi arate asta, iar Tu...tu esti cel care e iubit...


Si...mi-a fost dor sa-ti mai aud vocea inca o data!!!

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: