Monday, February 14, 2011

Valentine's Day!

       Mda...imi spusesem ca nu am sa scriu despre ziua asta dar nu ma pot abtine. Nu pot sa zic ca sunt impotriva acestei zile ci sunt impotriva materializarii iubirii. Adica, iubirea nu se arata prin cadouri,declaratii,zile speciale...ci se simte. Si nu am nimic impotriva celor care se iubesc de ani buni si se iubesc in adevaratul sens al cuvantului sa sarbatoareasca aceasta zi, desi se pare ca pentru ei Valentine's Day a devenit cliseu. Si au dreptate oarecum pentru ca nu avem nevoie de o zi anume sa ne aratam iubirea. Sunt cupluri care in timpul relatiei lor nu au avut nici un moment tandru,ori parte de cuvinte/declaratii frumoase, dar se gandesc ca "el/ea ma iubeste...ca deh,altfel n-ar fi stat cu mine", si asteapta cu nerabdare Valentine's Day sa isi arate iubirea.Sa fim seriosi... Sau relatii de cateva saptamani ,zile...in care nici macar nu au avut timp sa se cunoasca indeajuns si isi spun ca "abia astept sa ii arat cat il/o iubesc".Nu mai spun de cei care isi cauta parteneri pentru aceasta zi.Penibil...
      Poate ca nu aveam nimic impotriva acestei sarbatori daca cei ce o sarbatoreau erau intradevar oameni care se iubesc,ce sunt indragostiti. Nu toti avem dreptul sa o sarbatorim,nu pe toti ne defineste. E ca si cum ne-am sarbatori ziua de nume la alt nume.
     Chiar azi am auzit de la o femeie casatorita ca ea nu se mai bucura atat de mult de sarbatoarea asta,a devenit ceva banal...din start m-am gandit, "e clar,a intervenit monotonia intre ei si deja iubirea nu mai e impotanta pentru ei...". Analizand mai bine situatia m-am gandit ca ei sunt impreuna de atat timp, de atat timp se vad zi de zi ,se iubesc si au posibilitatea sa-si faca fiecare zi o zi a lor,o zi a indragostitilor.Nu au nevoie sa astepte 14 februarie sa-si dea un cadou semnificativ,ori sa-si faca o declaratie.Make everyday, Valentine's Day!!!

2 comments:

  1. Valentine's day ar trebuie sa fie de 1 aprilie..."ziua minciunii" gen..:)))nu aveam parerea asta pana nu mi sa dovedit..pe propia piele.

    ReplyDelete
  2. M'am pus pe comentat pe blogul tau:)).sper sa nu supar pe vreoundeva.daca spun cv gresit undeva "delete" fara suparare:)).doar ca ma linisteste sa citesc postarile tale.parca as vorbi cu tine...si totusi tu dormi acum n'ai cum sa vb cu mine:)))iar eu n'am somnX_X

    ReplyDelete

Voi spuneti ca: