Saturday, February 26, 2011

I am what I am...

             Sunt ceea ce sunt sunt popria mea creatie.Asa ca vino si arunca o privire,da-mi un carlig sau admira-ma. E lumea mea de care pot fi mandra...lumea mea, si viata mea nu e un loc in care sa ma ascund. Viata nu are nici un sens pana cand nu spui "Sunt ceea ce sunt". Nu vreau lauda sau mila,imi bat singura tobele. Unii cred ca e doar zgomot,eu cred ca e dragut...Si ce daca iubesc fiecare scanteie? De ce nu privesti lucrurile din alt unghi? Sunt ceea ce sunt,nu am nevoie de scuze.Imi creez propria mana,uneori cu asii alteori cu doiarii. Este o singura viata si aici nu sunt intoarceri sau pastrari...o singura viata ,deci e timpul sa-ti deschizi dulapul.
       Sunt ceea ce sunt...sunt puternica,sunt vrednica...eu apartin.Sunt folositoare, sunt cineva,sunt la fel de buna ca tine!

No comments:

Post a Comment

Voi spuneti ca: