Thursday, February 17, 2011

“I'm tough, ambitious, and I know exactly what I want. If that makes me a bitch, okay.”


    " Nu-mi place lumea azi...esti atat de bun cu mine,stiu, totusi as vrea sa-ti spun dar parca vezi in mine un inger, inocent si dulce.Ieri am plans...trebuie sa te fi surprins sa vezi o parte mai sensibila. Nu te inteleg ca esti asa confuz, nu te invidiez...Sunt un pic din toate,all roled into one! Sunt rea.Iubesc.Sunt un copil.Sunt o pacatoasa.Sunt o sfanta.Nu imi e rusine...Sunt iadul tau.Sunt visul tau.Nu sunt nimic intre.Stii ca nu ti-ai dori in alt fel. Deci ia-ma asa cum sunt ,asta inseamna ca trebuie sa fii un om puternic. Ai inceput sa ma ataci cand te enervam si cand o duceam la extreme, maine ma voi schimba dar azi nu inseamna nimic. Doar atunci cand crezi ca ma ai ,observa ca anotimpurile deja s-au schimbat, cred ca e cool ceea ce faci tu...si nu incerca sa-mi canti. Sunt rea.Iubesc.Sunt un copil.Sunt o pacatoasa.Sunt o sfanta.Nu imi e rusine...Sunt iadul tau.Sunt visul tau.Nu sunt nimic intre.Stii ca nu ti-ai dori in alt fel. Sunt rea, sunt agasanta, sunt o zeita pe proprii genunchi.Cand esti ranit,cand suferi, sunt ingerul tau sub acoperire. Am fost amortita, mi-am revenit, nu poti spune ca nu sunt in viata,stii ca nu as fi vrut sa fie altfel."   Great song!!!

1 comment:

Voi spuneti ca: